zeglowanie.net to marka firmy „Tortuga Sailing” kapitana Adama Krupy. Adam od 2000 roku zajmuje się organizacją rejsów morskich, czarterami jachtów i szkoleniami żeglarskimi. Żeglowanie to sens naszego życia. Lubimy pływać tam, gdzie już wiele razy byliśmy i możemy pokazać załodze to, co najlepsze i sprawdzone. Nawet w miejscach, które już dobrze znamy za każdym razem odkrywamy coś nowego: lokalnego, wcześniej nieznanego rybaka, który codziennie o 12:00 przywozi z połowu świeżutkie ryby, kamienny średniowieczny kościółek ukryty w plątaninie krętych uliczek, cichą zatokę przy wysokim urwisku, która okazuje się idealnym miejscem do nurkowania, knajpkę z doskonale przyrządzonymi owocami morza albo lodziarnię z domowymi lodami o nietypowych smakach.

Co roku zdobywamy nowe morza i lądy. Tajemnic nie mają już dla nas Chorwacja, Grecja i Karaiby. W marcu 2011 roku poznaliśmy i pokochaliśmy Wyspy Kanaryjskie, w czerwcu ujęła nas bajeczna Czarnogóra a w lipcu zaczarowała włoska Sardynia i francuska Korsyka. W przyszłym roku zawiniemy też do portów Sycylii, Portugalii, Turcji i Tajlandii.
Wielu klientów stawia z nami swoje pierwsze żeglarskie kroki, a raczej halsy na morzach i ocenach. Na naszych rejsach zarażają się pasją do żeglarstwa, poznają kolejne akweny i typy jachtów oraz zdobywają i pogłębiają wiedzę i umiejętności żeglarskie. Kolejnym etapem wtajemniczenia jest intensywny rejs-kurs szkoleniowy prowadzony przez Adama. Po pomyślnym ukończeniu szkolenia i uzyskaniu certyfikatu ISSA Inshore Skipper oraz radiooperatora można już samodzielnie prowadzić jachty. Wówczas zaczyna się trzeci etap wspólnej morskiej przygody czyli czarterowanie za naszym pośrednictwem jachtów na najciekawszych akwenach świata. Znając klienta i jego potrzeby znajdujemy jacht, który spełnia doskonale jego oczekiwania i ma najciekawszą w swojej klasie proporcję ceny do jakości. Każdy z czarterujących może liczyć na wsparcie i podzielenie się wiedzą dotyczącą danego akwenu. Tak oto nasi załoganci po odebraniu solidnej żeglarskiej edukacji zabierają na pokład znajomych i rodziny prowadząc bezpiecznie jachty na szerokie wody.
Żeglowanie to ludzie – oni są powodem dla którego zajmujemy się organizacją rejsów. Być może mamy szczęście a być może działamy jak magnes przyciągający ciekawych, i otwartych ludzi. Żal tylko gdy po tygodniu czy dwóch trzeba się rozstać . Na szczęście nasi załoganci wracają - spotykamy się na spotkaniach porejsowych i kolejnych morskich wyprawach. To dla nas powód do dumy, satysfakcji i dowód na to, że to co robimy – ma sens. O ich zadowoleniu świadczą między innymi opinie, które nam wystawiają

Jesteśmy trzyosobowym, zgranym zespołem ludzi. Poznaliśmy się na morzu i dając z siebie to co najlepsze zaczęliśmy rozwijać zeglowanie.net

« powrót

• KURS radiooperatora SRC w systemie RYA

od 25.11.2017
    do 05.01.2019

kurs 330 PLN podręcznik 60 PLN egz.+cert. 60 GBP

1 dzień: wykłady, ćwiczenia praktyczne, egzamin. Terminy:
    25.11 Wrocław

od 27.12.2017
    do 09.01.2018

od 990 EUR

TERMINY: 27 grudnia 2017 - 9 stycznia 2018 Zapraszamy do spędzenia Sylwestra i pierwszych dni Nowego Roku w egzotycznym raju :) Ucieknij od zimy na karaibskie wyspy. Zaokrętuj się na komfortowym katamaranie i popłyń śladami Piratów z Karaibów. Zdobędziemy wulkan, popływamy z żółwiami, strącimy świeże kokosy...

• Karaiby - rejs katamaranem

od 15.01.2018
    do 27.01.2018

od 980 EUR

TERMIN: 15 do 27 stycznia 2018 Wyrusz z nami na rejs po Karaibach. 14 dni żeglowania w egzotycznym raju na pokładzie komfortowego katamaranu. Będziemy płynąć śladami Piratów z Karaibów, podziwiać rafy koralowe, nurkować, odwiedzimy wulkan i dżunglę, strącimy świeże kokosy z palmy :)

• Seszele I rejs katamaranem

od 15.02.2018
    do 25.02.2016

od 980 euro

TERMIN: 15-25 lutego 2018 Raj dla żeglarzy, magiczne miejsce pełne miliona odcieni błękitu Oceanu Indyjskiego, lasy palmowe wokół i białe piaszczyste plaże. Popłyń z nami katamaranem na spotkanie wielkich żółwi i płaszczek. Zabierz rodzinę na wielką morską i żeglarską przygodę.

• Seszele II rejs katamaranem

od 25.02.2018
    do 07.03.2018

od 980 EUR

TERMIN: 25 lutego 7 marca 2018 Szeszele to raj dla żeglarzy, magiczne miejsce otoczone błękitem Oceanu Indyjskiego, pełne lasów palmowych i białych piaszczystych plaż. Pożegluj z nami po seszelskich wyspach, zobacz ogromne żółwie, nurkuj, plażuj, zwiedzaj, poznawaj fajnych ludzi. Spędź najlepsze wakacje życia!